Izziņota radošās komunikācijas un reklāmas festivāla “Cannes Lions” programma

Izziņota radošās komunikācijas un reklāmas festivāla “Cannes Lions” programma

No 16. līdz 20. jūnijam Francijas pilsētā Kannās norisināsies tradicionālais radošās komunikācijas un reklāmas festivāls “Cannes Lions”. Tas ir viens no vērienīgākajiem pasākumiem komunikācijas un reklāmas industrijā, kas arī šogad vienuviet pulcēs vairākus simtus profesionāļu un nozares līderu. Tagad organizatori ir izziņoši festivāla programmu un dalībniekus, kuru vidū ir pasaules līmeņa viedokļa līderi, novatoriski zīmoli un kultūras pārmaiņu veicinātāji. 

Starp jau apstiprinātajiem runātājiem ir Apple, Duolingo, YouTube izpilddirektors Nīls Mohans, režisors Džons M. Čū, McDonald’s pārstāve Morgana Fletlija, tenisa leģenda Serēna Viljamsa.

Šī programma atspoguļo radošās industrijas pārmaiņas un ir veidota tā, lai palīdzētu dalībniekiem izprast aktuālākās nozares tendences, prasmes un tehnoloģijas.

Festivāla programma ir sadalīta piecos tematiski plašos virzienos. Pirmais no tiem ir “Innovation Unwrapped”, kas izceļ inovācijas un pārmaiņas. Te uzmanība tiks pievērsta uzņēmumiem un personībām, kas veido nākotni. Serēna Viljamsa un Rekitt diskutēs par dažādību, jauniem risinājumiem un pārmaiņām uzņēmējdarbībā. Savukārt YouTube vadītājs Mohans atskatīsies uz platformas 20 gadiem un radošuma ieteikmi. 

“The Creativity Toolbox” veltīts radošajam procesam un stāstniecībai. Tajā piedalīsies P&G ar prezentāciju par “laikmetīgu radošumu”, “Brodvejas” producenti skaidros, kā muzikāli uzvedumi iedvesmo auditoriju un rada emocionālu saikni. Savukārt pazīstami režisori un radošie vadītāji dalīsies pieredzē, kā izcelties un veidot atmiņā paliekošus stāstus.

“Creative Impact” aplūkos to, kā radošums rada taustāmu vērtību. Apple pārstāvis Torijs Mirens stāstīs, kā zīmols izmanto radošas kampaņas ilgtermiņa efektivitātei, Duolingo atklās, kā sociālajos medijos izcelties ar humoru un aktualitāti. Tikmēr McDonald’s, Heineken un citu zīmolu vadītāji dalīsies pieredzes stāstos par efektīvu mārketingu. 

“Talent and Cultures” pievērsīsies cilvēkiem, kuri darbojas radošos amatos. Šeit uzmanība tiks veltīta dažādības un iekļaušanas jautājumiem, radošo aģentūru izaugsmes pieredzei, kā arī praktiskām darbnīcām, kur sievietes mācīsies pārliecinošāk prezentēt sevi un stiprināt savu karjeru. 

Pēdējais no tematiskajiem virzieniem ir “Insights and Trends”, kur tiks analizēta patērētāju paradumu maiņa un kultūras ietekme uz radošajiem lēmumiem. Tāpat eksperti apspriedīs Ķīnas zīmolu globālo izplešanos un mārketinga kampaņas, kas balstītas uz kultūru saplūšanu. 

Saistītie raksti


Kontakti

+ 371 23300113
SIA BiSMART
LV40203056850
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!