Kā pārvērst potenciālos klientus par faniem

Kā pārvērst potenciālos klientus par faniem

Surogātpasts un e-pasta mārketings?

Surogātpasts (mēstules) ir nevēlamu e-pasta ziņu sūtīšana cilvēkiem, kuri tam nav snieguši savu atļauju, savukārt e-pasta mārketings, būvējot ciešas attiecības ar klientiem un popularizējot savu zīmolu, strādā ar interesentiem, kuri ir akceptējuši ziņu saņemšanu.

Klienta dzīves cikls

Lielākā kļūda, ko var pieļaut e-pasta mārketingā, ir reizi sešos mēnešos nosūtīt vienu ziņu visai savai e-pasta adrešu datubāzei, cerot uz lieliskiem rezultātiem. Ir jārēķinās, ka katram klientam ir savs dzīves cikls: sākumā viņš uzzina par jūsu produktu un to iepazīst, salīdzina, izvēlas, un tikai tad, ja jūsu produkts ir iepaticies, viņš to nopērk. 

Dzīves cikls nebeidzas, kad klients ir nopircis produktu; ir jāturpina uzturēt ciešu un regulāru kontaktu. Ir jāpārliecinās, ka klients produktu ir sapratis un viņa pieredze ir bijusi laba. Šādi viņš jūsu zīmolu neaizmirsīs un var to izvēlēties atkārtoti vai ieteikt citiem. Vadīt klientu cauri šim ciklam ir liels izaicinājums digitālajā komercijā.

Automatizācija – veiksmīga e-pasta mārketinga stūrakmens

Mūsdienās visefektīvākais veids ir e-pasta komunikāciju automatizēt, lai piegādātu pareizo ziņu pareizajā laikā un sasniegtu vēlamo mērķi. Izveidojiet e-pasta vēstuļu ķēdi, kas automātiski izsūtīs piemērotu ziņu brīdī, kad klients tiek pievienots jūsu datubāzei vai ir veicis kādu konkrētu darbību. 

Ikvienam veiksmīgam uzņēmumam ir jāizmanto tādi tirgzinības instrumenti kā jauno klientu sagaidīšanas e-pasta ziņu sērija, izglītošanas sērija un reaktivizācijas sērija, lai noturētu interesi vai atgūtu klientus, kas ilgi nav atvēruši vēstules. E-pasta ziņu sēriju automatizācija būs jūsu uzticamais darbinieks, kas strādās 24 stundas diennaktī.

Dzīves cikls nebeidzas, kad klients ir nopircis produktu; ir jāturpina uzturēt ciešu un regulāru kontaktu

Segmentācija: piegādāt visaktuālāko saturu

Klientus ir iespējams iedalīt segmentos pēc demogrāfiskajiem datiem, kā dzimums un vecums, kā arī pēc iepirkšanās biežuma, lojalitātes, aktivitātes, vēlmes saņemt jaunumu e-pasta vēstules biežāk vai retāk. Izsūtot katram segmentam pielāgotus e-pasta ziņojumus, jūs veidosiet personīgāku komunikāciju ar klientu. Savienojumā ar e-pasta ziņu automatizāciju šis ir ļoti spēcīgs tirgzinības instruments. Uzņēmumi, kuri sūta klienta dzīves ciklam un uzvedībai pielāgotu saturu, saņem 18 reižu lielāku atdevi no e-pasta mārketinga nekā tie, kas vēl aizvien masveida kampaņās sūta vienādu saturu visiem. Sūtot nākamo e-pasta ziņu, padomājiet, vai tā būs interesanta un atbilstīga visiem tās saņēmējiem.

Mailigen komandai ir astoņu gadu pieredze darbā ar klientiem 120 valstīs. Mēs ar prieku palīdzēsim jums palielināt e-pasta adrešu datubāzi un automatizēt tirgzinību!

Uzziniet vairāk un piesakiet konsultāciju pie e-pasta mārketinga ekspertiem www.mailigen.lv/kontakti

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!