Telekomunikāciju gigants Huawei ir vienīgais Ķīnas tehnoloģiju zīmols, kas iekļauts šī gada pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā, ko izveidoja pasaulslavenais biznesa ziņu žurnāls “Forbes”. Forbes veidotajā vērtīgāko zīmolu sarakstā Huawei atrodas jau kopš 2017.gada. Ieņemot 93. vietu sarakstā, šogad uzņēmums uzrāda 8.5 miljardus ASV dolāru zīmola vērtību un 188,6 miljardus ASV dolāru pagājušā gada peļņu.
“Huawei Technologies Latvia” komunikācijas vadītāja Inese Šuļžanoka uzsver, ka 2019. gads uzņēmumam bijis izaicinājumiem un sasniegumiem bagāts.
Par spīti milzīgajam ārējam spiedienam, uzņēmuma komanda vienotiem spēkiem virzījusies uz kopīgu mērķi - turpināt nodrošināt augstvērtīgus produktus un pakalpojumus.
Šogad Huawei arī kļuva par pasaulē lielāko viedtelefonu tirgotāju. I. Šuļžanoka turpina, ka ir ieguldīts liels darbs, lai piegādātu un izstrādātu labākos tehnoloģiskos risinājumus nozarē. Ieguldītais darbs arī vainagojies panākumiem - klientu un partneru uzticēšanos un cieņu.
Kopumā Forbes gada sarakstā ir apkopoti 100 labākie pasaules uzņēmumi pēc 2019. gada fiskālajiem datiem, novērtējot to ienākumus un peļņu. Sarakstā ir arī uzņēmumi ar ievērojamu zīmolu vērtības pieaugumu 2019. gadā, piemēram, Amazon, Netflix un PayPal, kuri ir arī lieli ieguvēji pandēmijas laikā, sekojot vispārējām e-komercijas, straumēšanas un digitālo maksājumu tendencēm.
Piemēram, Apple vēlreiz bija saraksta augšgalā kā visvērtīgākais zīmols ar 241,2 miljardu dolāru vērtību, kam seko Google (207,5 miljardi dolāru), Microsoft (162,9 miljardi dolāru), Amazon (135,4 miljardi dolāru) un Facebook (70,3 miljardi dolāru).
Tehnoloģiju nozare bija visizplatītākā klasifikācija veidotajā sarakstā, iekļaujot 20 uzņēmumus, kam sekoja 14 finanšu pakalpojumu sniedzēji, 11 lielākie pasaules auto tirgotāji un 8 mazumtirdzniecības nozares spēlētāji.