Viena no konkurētspējas atslēgām mūsdienās, neapšaubāmi, ir radoši un unikāli risinājumi. Radīt ko tādu ir izaicinājumiem pilns process, kam pavisam noteikti vajag iedvesmu. Viens no lieliskiem veidām, kā gūt vajadzīgo iedvesmu radošiem projektiem, ir “Cannes Lions” - starptautiskais radošuma festivāls, kas no 17. līdz 21. jūnijam norisināsies Francijas pilsētā Kannās.
“Cannes Lions” festivāls ir vieta, kur satiksies reklāmas un komunikācijas profesionāļi, lai diskutētu un saprastu, kas patiesībā ir radošums un kā to pārdot mūsdienās. Pasākuma laikā ar praktiskām zināšanām dalīsies viedokļa līderi, savukārt ar praktisku pieredzi un inovatīvām idejām dalīsies pasaules radošāko uzņēmumu un zīmolu pārstāvji no visas pasaules.
Visas nedēļas laikā festivāla dalībniekiem būs iespēja ne tikai iegūt zināšanas un praktiskus ieteikumus no profesionāļiem, bet arī atrast jaunus kontaktus, diskutēt, mācīties un tvert savus radošuma mirkļus.
Pasākums piedāvā ļoti daudzveidīgu programmu, kas ļaus gūt vajadzīgās zināšanas un pieredzi, neatkarīgi no tā, kura sava radošā ceļa posmā atrodies. Jomas profesionāļi ieskicēs tendences reklāmas un radošās komunikācijas jomā, pieskaroties tādām tēmām kā stratēģiskie izaicinājumi, patērētāju uzvedība, pārmaiņas kultūrā un radošā domāšana. Eksperti dalīsies arī ar jaunākajām tehnoloģijām, risinājumiem, tehnikām un procesiem, kas veidos radošās industrijas rītdienu. “Cannes Lions” programmā iekļauti arī vairāki pieredzes stāsti, kas ļaus saprast un izzināt, kas veido radošo uzņēmumu veiksmes stāstus.
Festivāls pulcēs rekordlielu lektoru skaitu - vairāk nekā 300 nozares profesionāļus. To vidū ir Unilever galvenā izaugsmes mārketinga vadītāja Esi Eggleston Bracey, Google vecākā produktu mārketinga vadītāja Adetutu Laditan, Meta galvenais mārketinga vadītājs un analītikas komandas viceprezidents Alex Schultz, Google Creative Lab direktors Alexander Chen, Reddit globālo lietu vecākā komandas vadītāja Anastasia Kārkliņa Gabriel, Dentsu Creative galvenais radošais vadītājs Andreas (Andre Tu7uh), L'Oreal Group galvenā digitālā un mārketinga vadītāja, valdes locekle Asmita Dubey un daudzi citi pazīstamu kompāniju nozares eksperti.
Plašāka informācija par “Cannes Lions” starptautisko radošuma festivālu, kā arī biļetes pieejamas šeit.