Jūnijs kā ierasts Francijas pilsētā Kannās aizritēs radošuma zīmē. Tur no 16. līdz 20. jūnijam norisināsies ikgadējais radošās komunikācijas un reklāmas festivāls “Cannes Lions”. Tas ir viens no grandiozākajiem pasākumiem komunikācijas un reklāmas industrijā, kas arī šogad vienuviet pulcēs vairākus simtus profesionāļu un nozares līderu.
“Cannes Lions” festivāls ir platforma, kur pulcējas izcili nozares līderi un radošie prāti no visas pasaules, lai dalītos ar savu pieredzi, inovācijām un stratēģijām reklāmas un komunikācijas jomā. Festivāla runātāji pārstāv dažādas industrijas un profesijas, sniedzot plašu tēmu spektru un padziļinātu ieskatu aktuālajās tendencēs.
Festivāls šogad piedāvās vairākus jaunumus. Viens no tiem ir “LIONS Creators” - īpaša programma un satikšanās vieta satura veidotājiem. Satura veidotāju nozare nepārtraukti mainās – tajā parādās jauni dalībnieki, mainās auditorijas gaidas un tehnoloģijas attīstās ļoti strauji. Šajā vidē orientēties nav viegli – ne zīmoliem, ne pašiem veidotājiem. “LIONS Creators” piedāvā noderīgus rīkus, zināšanas un padomus, kas palīdzēs izaugsmē un radīt saturu ar paliekošu iespaidu. Tā ir iespēja mācīties no labākajiem un redzēt, kā pasaules izcilāko satura veidotāju darbs tiek godalgots uz lielās skatuves.
Īpaša nozīme šajā pasākumā piešķirta arī sportam. Kopā ar “LIONS Sport” partneri Stagwell Kannu radošajā festivālā pulcēsies spilgtākie sporta mārketinga, drosmīgākie radošie novatori un pārdrošākie zīmoli. Visi kopā tie sniegs inovatīvas un radošas idejas, kas būs noderīgas, neatkarīgi no tā, vai veido nākamo sporta kampaņu vai meklē veidus, kā iesaistīt fanus sporta notikumā.
Papildus informācija par festivālu “Cannes Lions”, programmu, runātājiem, saistītajām aktivitātēm vari atrast šeit.