No 17. līdz 21. jūnijam Francijas pilsētā Kannās norisināsies viens no vērienīgākajiem pasākumiem komunikācijas un reklāmas industrijā “Cannes Lions”. Festivāls pulcēs ne tikai ievērojamu apmeklētāju skaitu, bet arī vairāk nekā 200 runātājus - zinošus ekspertus un nozares līderus.
“Cannes Lions” festivāls ir platforma, kur pulcējas izcili nozares līderi un radošie prāti no visas pasaules, lai dalītos ar savu pieredzi, inovācijām un stratēģijām reklāmas un komunikācijas jomā. Šogad festivāla runātāji pārstāv dažādas industrijas un profesijas, sniedzot plašu tēmu spektru un padziļinātu ieskatu aktuālajās tendencēs.
Uz skatuves kāps pasaulē pazīstami uzņēmumu vadītāji, mārketinga eksperti un radošie direktori. Piemēram, Meta galvenais mārketinga direktors Alekss Šulcs (Alex Schultz) dalīsies ar ieskatiem par sociālo mediju nākotni. Savukārt WPP izpilddirektors Marks Rīds (Mark Read) runās par globālajām reklāmas tendencēm.
Festivālā piedalīsies arī jaunie talanti, kuri ar savu svaigo un inovatīvo piegājienu piedāvās jaunus skatījumus un risinājumus radošajām problēmām. Piemēram, Emma Kuka no TikTok runās par platformas ietekmi uz jaunās paaudzes satura radīšanu. Tikmēr Džons Smits (John Smith) no startapa InnovateNow stāstīs par jauniem tehnoloģiskajiem risinājumiem digitālajā mārketingā.
Runātāji apskatīs plašu tēmu loku, ieskaitot digitālo mārketingu, sociālo mediju stratēģijas, zīmolvedību, patērētāju uzvedības izpēti un daudz ko citu.
Piemēram, LinkedIn galvenā tirgus stratēģe Eimija Lī stāstīs, kā platformas izmantošana var uzlabot zīmolvedību un profesionālo tīklu veidošanu. Savukārt Netflix radošais direktors Mārtins Džonsons (Martin Jonson) dalīsies ar pieredzi, kā veidot veiksmīgas reklāmas kampaņas straumēšanas platformās.
Papildus prezentācijām runātāji piedalīsies paneļdiskusijās un radošajās darbnīcās, veicinot diskusijas un ideju apmaiņu. Papildus informācija par “Cannes Lions” runātājiem un tēmām pieejama šeit.