BiSMART meistarklase: No hiperpersonalizācijas līdz „džentlmeņa komplektam” II

BiSMART meistarklase: No hiperpersonalizācijas līdz „džentlmeņa komplektam” II

Raksta turpinājums. Pirmo daļu lasi šeit.

23. februārī arī tiešraidē bija vērojama BiSMART meistarklase „Efektīvas vadības instrumenti: mārketingā, pārdošanā, klientu attiecībās”. Meistarklase bija sadalīta trīs tēmu blokos – mārketings, pārdošana un klientu attiecības, kur par aktuālajiem jautājumiem runāja gan Latvijas, gan ārzemju eksperti.

Kā norādīja Tomass Estlanders (Tomas Estlander), SAP Somija vecākais risinājumu padomnieks (“Pārsniedzot tradicionālo CRM”), mūsdienu klientu attiecību menedžmentam ir jāpalīdz labāk saprast klientus un gūt priekšstatus par kopējiem procesiem. Savukārt uzņēmumiem ir nepieciešamas lielākas manevru iespējas, lielāka informātība, kā arī  pārstāvniecība plašā saziņas kanālu spektrā. „Tehnoloģijas maina spēli, taču patērētāji maina spēles noteikumus,” norāda eksperts.

Oskars Krastiņš, Telia Latvija mākoņpakalpojumu vadītājs (“Mākonis kā elastīga mūsdienu platforma”) uzsvēra mākoņdatu risinājumu priekšrocības, tostarp CDN (Content Delivery Network jeb Satura piegādes tīkla) iespējas. CDN garantē interneta veikala klientu (tiešsaistes pieprasījumu) apkalpošanu tā dēvētajos pīķa gadījumos, aizsargā no kiberuzbrukumiem, ar kuru palīdzību tiek panākta interneta vietnes atteice, kā arī strādā visā pasaulē. Šo iemeslu dēļ CDN iespējams plaši izmantot tiešsaistes interneta pārdošanās, piemēram, akciju laikā, balsošanas sistēmās, video tiešraidēm, aizsardzībai pret kiberuzbrukumiem, u.c.

Anna Fišere – Kaļķe, Nordea bankas attālinātās pārdošanas departamenta vadītāja Baltijas valstīs (“Nordea Online – pirmā banka Latvijā, uz kuru nav jāiet”) norādīja, ka finanšu pakalpojumu sniedzēju galvenais uzdevums ir saprast, kas ir klienti, kādas ir viņus vajadzības, un kā viņus sasniegt. Atbilstīgi bankas veiktam pētījumam, 2020. gadā to klientu skaits, kas izmanto tikai attālinātos pakalpojumus, pieaugs no 50 līdz 85% no visiem klientiem. Tieši tāpat klienti bankas apmeklējuma vietā aizvien biežāk izvēlas saņemt konsultācijas tiešsaistē, kas ir ērts un ekonomisks risinājums viņiem, lai arī prasa ievērojamus pūliņus no bankas puses.

Juha Pievilainens (Juha Pievilainen), JABRA reģionālais pārdošanas vadītājs Somijā un Baltijā (“Tendences un jauns darba stils”) savukārt uzsvēra, ka pašlaik ievērojamu transformāciju piedzīvo zvanu centru (call centers) mijiedarbība ar klientiem, kur vērojama pāreja no izmaksu samazināšanas un efektivitātes uz vērtības radīšanu. Kā norādīja eksperts, tiek izdalītas četras zvanu centru kategorijas – aģenti, tirgotāji, valsts un pašvaldību iestādes, kā arī padomdevēji.

Sandris Riņķis, Latvijas Mobilā Telefona (LMT) korporatīvo risinājumu vadītājs (“Džentlmeņa komplekts klientu attiecībās. LMT stāsts.”) atgādināja, ka Latvija ir „interneta viedvalsts” – ieņem 2. vietu pasaulē pēc vidējā mobilo datu patēriņa uz vienu SIM karti mēnesī (3,7 GB, atpaliekot no Somijas – 5 GB, bet apsteidzot Zviedriju – 2,7 GB). Mēs dzīvojam viedtālruņu laikmetā, kur aizvien izplatītāki kļūst attālinās darbs un e-komercija, un nepieciešams vienots pārdošanas vadības rīks.

LMT „džentlmeņa komplekts” – viediekārtas, internets un uzlabots pārdošanas vadības rīks (CRM) piedāvā izmērāmus ieguvumus – produktivitātes pieaugumu (+15%), klientu lojalitātes saglabāšanu (+27%) un pozitīvu klientu pieredzi (+70%), kā arī finansiālus ieguvumus. Attiecīgi ikvienam interesentam vajadzētu vismaz izmēģināt LMT risinājumu pārdošanas vadībai, it īpaši ņemot vērā, ka LMT klienti ir 80% Latvijas Top500 uzņēmumu un 62% Latvijas straujāk augošo uzņēmumu.

Meistarklases videomateriālus un prezentācijas skaties šeit.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Daugavas iela 38-3, Mārupe, LV-2167
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!