Mērķis, uz kuru jātiecas ikvienam eksportspējīgam uzņēmumam - digitāla un saīsināta piegādes ķēde
26.11.2020 —
Tirdzniecība
Tehnoloģiju attīstība, automatizācijas risinājumu ieviešana, procesu optimizācija un efektivitāte virza uzņēmumu pretī tam, ko sauc par digitālu piegādes ķēdi. Šo procesu īpaši sekmē industrija 4.0, kas svarīgākos lēmumus ļauj pieņemt online vidē. Tāpat aizvien biežāk vērojama tendence ir piegādes ķēdes saīsināšanās, uzņēmumiem pārceļot tirdzniecību uz tiešsaisti. Tajā pašā laikā, veicot digitālo transformāciju savā piegādes ķēdē, nedrīkst aizmirst par klientu apkalpošanas zelta likumiem. Ar šiem un citiem izaicinājumiem, tendencēm šodienas piegādes ķēdē varēja iepazīties biznesa tehnoloģiju platformas BiSMART rīkotajā tiešsaistes konferencē “Piegādes ķēde”.