E-komercijas veiksmes ķīla - radīt vidi ērtiem pirkumiem

E-komercijas veiksmes ķīla - radīt vidi ērtiem pirkumiem

Situācija pasaulē šobrīd ir radījusi patiesi auglīgus apstākļus e-komercijas attīstībai. Dažiem uzņēmumiem tā ir vienīgā iespēja, lai izdzīvotu. Tomēr biznesa pārnešana uz virtuālajām telpām vien panākumu augļus nenesīs. Kā liecina aprīlī veiktās iedzīvotāju aptaujas rezultāti – patiesi veiksmīgas e-veikala darbības panākumu atslēga ir klientu iespēja ātri un ērti noformēt pirkumus.

Banka Citadele sadarbībā ar pētījumu aģentūru “Norstat” aprīlī aptaujāja vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotāju, noskaidrojot šī brīža galvenās tendences par iepirkšanos internetā. Lai arī īpaši pēdējo mēnešu laikā internetveikali piedzīvojuši teju vēl neredzētu pircēju interesi, tas gluži neatsaucas uz e-veikalu ieņēmumu apjomiem. Kā noskaidrots aptaujā –

82% iedzīvotāju pārtraukuši iepirkšanos internetā tieši neērtas pirkumu noformēšanas dēļ.

Tas konkrētāk tiek pamatots, piemēram, ar to, ka, lai iegādātos preci, nepieciešams reģistrēties vai ievadīt pārāk daudz datu. 22% no tiem atzinuši, ka bieži pamet savu pirkuma grozu pusceļā, jo saskaras ar neērtu, sarežģītu vai pārāk laikietilpīgu iepirkšanās pieredzi.  

Jautāti par to, kas veikaliem internetā konkrēti būtu jāpaveic, lai sagādātu pircējam ērtu kāroto pirkumu veikšanu, 45% aptaujāto norādīja, ka, pirmkārt, vēlētos redzēt savu pirkumu vēsturi. Trešdaļa akcentēja jau minēto aspektu par ātru un ērtu pirkumu noformēšanu, neliekot katrā iepirkšanās reizē ievadīt ne kontaktinformāciju, ne kartes datus. Tikmēr 17% aptaujāto vēlētos pirkumus internetā veikt pāris sekundēs – ātri un ērti. Tas viss būtībā arī ir uzskatāms par panākumu atslēgu, ja vēlies, lai klients pa galvu, pa aklu neskrietu pie konkurenta, bet veikliem soļiem virzītos tavas e-kases virzienā.

Citadeles Digitālo risinājumu daļas vadītājs Eduards Timofejevs norāda, ka šobrīd konkurence par klientiem internetā aizvien palielinās, tāpēc ieguvējs, neapšaubāmi, būs tas uzņēmums, kas piedāvās ātrākās un ērtākās iepirkšanās iespējas. Savukārt ikviena e-veikala veiksmes atslēga būs ērta klienta pieredze.

Saistītie raksti


Kontakti

Saziņai:
23300113
Adrese:
Izstāžu centrs Ķīpsala, Rīga
Ikmēneša labāko ziņu apkopojums e-pastā:
Seko!